ondersteuning

Hulp op afstand
Wachtwoord reset
Storing melden

Stel je voor, je werkt thuis op je (privé) computer/laptop of chromebook en loopt tegen technische problemen aan. Wat doe je? Door het raam gooien is niet de meest handige optie. Goed nieuws! Er zijn een aantal applicaties te installeren op jouw computer/laptop/macbook/Chromebook of -box waarmee onze mensen van helpdesk jou hulp op afstand kunnen bieden en met je mee kunnen kijken als je vastloopt.

Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat je je wachtwoord kwijt bent of bent vergeten. Gelukkig kan dit snel opgelost worden. Je kunt hiervoor niet meer de helpdesk bellen. Natuurlijk kun je de collega’s wel bellen als je begeleiding nodig hebt om de stappen te doorlopen.

Heb je problemen met de ICT bij jou op school? Wil je een storing doorgeven ?

 

Wat moet je doen?

Stap 1: Bel onze helpdesk via 088-6572080

Stap 2: Volg de instructie van onze support medewerker

Stap 3: Voor Mac en Windows gebruikers: Download hier de ‘Hulp op afstand’ file  voor teamviewer

of

Stap 3: Voor Chromebook of -box ga naar https://remotedesktop.google.com/support en klik op ‘ondersteuning krijgen’.

Wat moet je doen?

Stap 1: Om je wachtwoord te wijzigen, ga naar https://wachtwoord.kienict.nl

Wat moet je doen?

Stap 1: Ga naar https://support.kienict.nl

Stap 2: Vul het online formulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met jou op.