Skip links

Kunnen wij jou helpen?

Je kunt altijd bij ons terecht als je een vraag hebt over de ICT bij jou op school of als je een technische storing aan ons door wilt geven. Het selfserviceportaal is 24/7 te bereiken voor vragen en meldingen. Wil je liever iemand spreken of een mailtje sturen? Dan zitten we ook voor jou klaar.

Hulp op afstand

  • Technische ondersteuning als je hulp op afstand nodig hebt.
Hulp op afstand

Zelf melden

  • 24/7 bereikbaar
  • Technische storing doorgeven
  • Vragen & advies
  • Handleidingen
Selfserviceportaal

Bel ons

  • Op werkdagen bereikbaar tussen 8:00-16:30.
  • Technische storing doorgeven.
  • Vragen & advies.
+ 31 88 657 50 50

Stuur een mailtje

  • Behandeld op volgorde van binnenkomst.
  • Technische storing doorgeven.
helpdesk@kienict.nl

Veelgestelde vragen

Eenvoudige vragen kun je snel zelf oplossen. Dat is niet alleen handig maar scheelt je ook wachttijd. Hieronder een overzicht van de meest gestelde vragen & oplossingen. Staat jouw vraag of antwoord er niet bij? Raadpleeg dan het selfserviceportaal.

Ben jij je wachtwoord vergeten of wil je deze veranderen? Kijk dan op wachtwoord wijzigen

Vanwege privacyregels kunnen wij jou hier niet meer bij helpen.

Een datalek betekent dat persoonsgegevens toegankelijk zijn voor onbevoegden. Is er sprake van een datalek of twijfel je? Meld dit dan zo snel mogelijk bij jouw direct leidinggevende of bij de helpdesk via 088 – 657 50 50.

Storingen kun je het snelst doorgeven via het selfserviceportaal. De melding wordt automatisch verwerkt en zo snel mogelijk verholpen.

Werk je vanuit huis en loop je tegen technische problemen aan?

  1. Kopieer deze url naar je browser https://get.teamviewer.com/kienict
  2. Installeer het bestand.
  3. Bel de helpdesk via 088 – 657 50 50 voor verdere instructie.

Helpdeskteam

Alle KIEN collega's

Jaap

Steef

Dave